Auroma Scents : Lullabies Baby Balm Natural

Auroma Scents : Lullabies Baby Balm Natural


𝙇𝙪𝙡𝙡𝙖𝙗𝙞𝙚𝙨 𝘽𝙖𝙗𝙮 𝘽𝙖𝙡𝙢 𝙉𝙖𝙩𝙪𝙧𝙖𝙡 

Lullabies Baby Balm Natural ialah balm bayi yang berasaskan bahan-bahan semulajadi seperti Minyak Bunga Matahari Non-GMO dan Cocoa Butter yang diadun bersama dengan Pati Tumbuh-tumbuhan yang asli tanpa sebarang campuran bahan kimia.

Produk Lullabies Balm merupakan produk yang dihasilkan menggunakan bahan semulajadi dan 80% organik dan merupakan produk Bumiputera dibawah Syarikat Auroma Scents.

Produk Lullabies Balm diformulasikan dan dihasilkan sendiri, tida bahan kimia merbahaya dan semestinya Halal.

Semua rangkaian produk Lullabies Balm adalah "Homemade, Hand-blended dan Hand-crafted " dan berada dipasaran semenjak tahun 2017 dan Alhamdullilah dari tahun ke tahun Lullabies Balm semakin mendapat permintaan ramai penggemar balm bayi tanpa bahan kimia.

Produk Lullabies Balm adalah 100% buatan tangan dan bukan produk Rebranding atau Timbang Kati.

Kami hanya menggunakan bahan-bahan  semulajadi, organik dan tanpa bahan kimia merbahaya seperti Minyak Bunga Matahari,Cocoa Butter, Beeswax dan Pati Tumbuh-tumbuhan (Essential Oil) yang terpilih dan dijamin kualitinya.

Minyak Bunga Matahari, Cocoa Butter dan Beeswax kami adalah Non-GMO dan dihasilkan dengan kaedah pensterilan berwap dan diproses selaras dengan Amalan Pengilangan Yang Baik (Good Manufacturing Practice - GMP )  dan  HACCP Kawalah Keselamatan Makanan (HACCP)

Essential Oil yang kami guna ialah 100% Semulajadi, Organik dan berkualiti tinggi dan mempunyai persijilan USDA ORGANIC.

Kami di Lullabies Balm menghasilkan produk secara berperingkat dan dalam kuantiti yang terkawal bagi memastikan produk kami sentiasa dalam kualiti yang baik.

7 𝙟𝙚𝙣𝙞𝙨 𝙗𝙖𝙡𝙢 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙨𝙚𝙞𝙨𝙞 𝙠𝙚𝙡𝙪𝙖𝙧𝙜𝙖

 
 BLISS BALM - Sesuai untuk kulit sensetif. Membantu mengurangkan masalah kulit seperti ruam panas, ruam lampin, gatal dan luka serta melembabkan kulit kering dan mengelupas.

WOBBLES TIME BALM - Membantu memberi kelegaan kepada masalah penghadaman seperti sembelit, sakit perut, angin, kembung, melegakan cirit-birit dan juga mual.

BODY GUARD BALM - Membantu sistem imun lebih kuat dan mengurangkan jangkitan virus & bakteria.

CHESTY CHEST RUB - Memberi kelegaan kepada masalah batuk, selsema, melegakan pernafasan dan membantu menurunkan suhu demam.

BEDTIME BALM - Membantu meredakan masalah tantrum pada anak kecil, membantu tidur yang lebih lena dan berkualiti.

BABY BALM -  Dirumuskan untuk kesesuaian kulit New Born baby. 1 balm membantu meredakan masalah kembung perut, ruam lampin, ruam panas, selsema dan batuk yang ringan yang biasanya dialami oleh Newborn baby. Membantu memudarkan kesan parut stretchmarks bila digunakan secara berterusan.

ITCHY BUG BITE BALM - Balm anti-serangga (insect repellent) membantu meredakan gatal & kemerahan akibat gigitan serangga.

Nak baca lebih lagi tentang balm boleh klik link ni ok :)

LULLABIES BABY BALM

0 comments