Marhaini Beauty Serum Naikan Aura Seri Wajah

Assalamualaikum

Bila dah jadi mak orang, walaupun anak sorang je, aku memang jenis selekeh. Asal siap, dah. Memang aku jarang nak mencantik. Kalau keluar tu nampak la aku ni menang mak-mak. Sampailah airis dah besar baru aku boleh nak makeup sikit-sikit itu pun guna makeup yang lama memang aku ja.ra.ng beli makeup. Janji muka aku berbedak dah- settle

Sepupu aku 2 beradik setiap minggu pergi sephora, setiap kali pergi ade je make-up dorang pergi, anty aku sampai mengadu, masa balik overseas beg satu khas untuk makeup yang dibeli. Balik Malaysia beli lagi macam takcukup-cukup. Dorang tu berduit, komitment takde beli je la ape suka kan? Aku pernah ikut jugak lah dorang pergi shopping makeup memang la tergoda.. tapi tengok harga..haiss.. banyak lagi benda aku leh beli dan lagi penting!

Tapi macam mana aku nak buat dengan kulit wajah aku ni supaya tak nampak kusam, supaya nampak berseri, nampak sihat walaupun tak makeup. Kan aku dah cakap, aku jenis "on the go" ape-ape yang cepat pantas tu lah yang aku buat. Aku mana ade masa nak belek muka berejam kan? Baru nak calit eyebrow anak dah panggil-panggil. Pastu turun tengok suami aku selamat dah tunggu dalam kereta, anak, beg anak semua tak siap lagi. hahhaha sakit hati kan?

Cara aku senang. Jaga makan.. sayur, buah semua tu kena makan. Tapi aku ni bukan la jenis jaga makan. Aku memang pemakan, semua makanan aku makan..hahhahah Jadi aku pastikan aku ambik Vitamin C Shaklee konsisten. Vitamin C Shaklee ni macam mini kolagen yang bantu memperbaiki struktur kulit kita dari dalam. Aku memang pengamal Vitamin Shaklee. Tapi kalau korang jenis yang pemalas nak telan banyak-banyak boleh ambik Vitamin C Shaklee je. Telan setiap hari.

Selain tu kena minum air masak banyak. Bukan air kopi ke teh ke eh.. Plain water. Min 2 liter sehari lagi bagus minum sampai 3 liter! Baru kulit muka korang glowing, bibir tak kering. Muka tak sembab.

Setiap pagi, lepas mandi, sebelum nak start kerja, nak start makeup  cuba rollkan Marhaini Beauty Serum dari Auroma Scents. Makeup yang korang guna tu akan lebih kekal, cantik dan semakin lama korang akan rasa kulit korang nampak sihat & glowing. Bau Marhaini Beauty Serum yang wangi ni akan built confidence level korang dan menaikan aura seri wajah korang. Bila setiap pagi konfiden dan semangat sampai malam pon korang akan positif! Marhaini Beauty Serum ni sama dengan Innershine tapi ditukar nama sebab Auroma Scents yang blend sendiri & bukan lagi dari Dunia Aura. Kira ni brand Auroma Scents. :)

Marhaini Beauty Serum ni mengandungi essential oils terpilih antaranya Frankincense dan Geranium yang membantu menyihatkan kulit sekaligus menaikan seri wajah si pemakai. Ini bukan omogan kosong ye, aku dah start guna Marhaini Beauty Serum (Innershine) ni dari tahun lepas dan makin lama aku rasa kulit aku makin halus licin. Macam makin segar dan tak kusam. Tak payah makeup pon takpe. Naturally beauty!

"Kenapa bila saya pakai suami makin nak dekat-dekat?"
Ini antara feedback yang aku dapat. Bukan aku je rasa benda ni..orang lain yang guna pon sama. Ye sebab bau Marhaini Beauty Serum ni wangi memanggil-manggil si suami nak dekat. Suami ye bukan orang lain..hahahha  Lagi satu nak tips MJ (malam jumaat) guna beauty serum ni PM aku tau. Aku akan share tips best untuk para-para isteri!

Special Marhaini Beauty Serum ni aku blend dalam botol pink dan ade lucky charm tapi lucky charm ni limited untuk 20 botol je.



Marhaini Beauty Serum-Naturally Beauty by Auroma Scents 
 Serum ini dapat membantu: 
 🌻Uplifting mood 
 🌻Tingkatkan aura seri wajah wanita 
🌻Tingkatkan tahap konfiden dlm diri 
🌻Kurangkan stress n anxiety 
🌻Sebagai perfume Free Chemical 
🌻Sangat harum & wangi 
🌻Kuasa "seksi" & "hangat" pada suami 
🌻Membantu kaum isteri dan hawa untuk tampak lebih cantik secara semulajadi. 
 🌻Digunakan sebagai "beauty serum" 
 🌻Sebagai " breast massages" untuk dapatkan breast yg pejal lagi mantap. . 

Sebotol RM49.00 / 10ml
www.wasap.my/601110181916

0 comments