Rezeki Segmen : Misi Pencarian Bloglist MYiDEAKiNi 2017

Aku suka blogwalking..aku suka join GA/Segmen cuma aku takde masa, masa aku limited.. mana yang sempat je aku bw..mana yang aku nampak je aku join.. sebab bagi aku ni la cara aku bermesra dengan rakan-rakan blog dan aku boleh usha-usha entri-entri dorang dan sekaligus banyak jugak ilmu dan pengetahuan aku dapat. Sebab aku ni bukanlaa ramai kawan pon.. aku ni suka bersendiri.. eceh.. aku ni selalu dengan dunia aku je, bila aku start berbisness MLM ni baru aku start nak tonjolkan diri aku bukan sebab nak lariskan jualan aku tapi sebab bila join MLM ni aku kenal dengan ramai orang baik customer atau seMLM dengan aku. Automatik aku jadi seorang yang suka sharing, suka bercakap dan aku jadi mudah mesra dengan orang.. aku suka! hahha

Panjang sangat mukadimah kan? sebenarnya aku nak share 1 benda je.. Alhamdullilah ni laa 1st time aku terpilih jadi pemenang dalam segmen ni. Thanks to +Nur Khairul Azizi Mohamad  & dengan kerjasama Random.org sebab blog aku terpilih dalam Misi Pencarian Bloglist MYiDEAKiNi 2017 lepas ni makin semangat la aku menaip entry ye.. jangan pernah bosan dengan entry2 aku sebab aku sedaya upaya share something yang berguna untuk korang.... 😚



0 comments