Lampu Garam Mewangi Special Edition untuk Gangguan Makhluk Halus

Assalamualaikum

Aku open entri hari ni dengan cerita tentang lampu. Setelah sekian lama aku tak hapdet  blog dan aku pilih LAMPU GARAM untuk memghiasi pembukaan blog aku hari ni.  Hehehhe

Aku banyak nak cerita tentang Garam Himalayan ni. Tapi aku mulakan dengan Lampu dulu lah ye. Sebab Lampu ni tengah on sale  jadi aku rasa rugi kalau tak up cerita tentang Lampu ni.

Lampu ni bukan sebarang lampu.

Ni lampu garam Himalayan. Warnanya putih. Kalau biasanya lampu garam himalayam warna pink pink. Tapi ni warna putih.

Aku mula tertarik dengan dunia Garam Aura ni sejak aku "sakit" nantilah aku stori ok.  Lampu garam ni salah satu lampu yang aku tertarik. Mula-mula aku suka sangat tengok lampu ni.  Warna putih cantik. Macam kristal. Cun sangat.

Tapi ape kebaikan lampu ni?

Lampu Garam Mewangi ni warnanya putih dan ianya SPECIAL EDITION.




➡️Meningkatkan kualiti udara
➡️Meningkatkan sistem immunisasi tubuh badan
➡️Mengurangkan tekanan
➡️Meningkatkan Aura Positif
➡️Mempercepatkan tahap pemulihan asma
➡️Melegakan selsema, batuk,  demam,  migrain dan sakit kepala.

Dan Lampu Garam Putih Himalayan ni digunakan sebagai ikhtiar perlindungan daripada gangguan makhluk halus.



Sekarang lampu garam putih ni tengah on sale tau.

RM99 je sebuah (harga biasa RM160)  *tak termasuk kos postage

Jadi kalau rumah korang tu macam ade benda-benda tak best,  cuba ikhtiar dengan lampu garam ni.  Selain dari korang semua mandi GARAM HIMALAYAN untuk nyahkan gangguan-gangguan dalam badan.

Ni adalah salah satu ikhtiar.
Berserah dan bertawakal pada Allah moga sentiasa dilindungi.  Aaminn

Klik wasap link untuk terus wasap aku ye. Sebab stok aku terhad.

Oh lupa nak bagitau. Ni PRE ORDER ye.  Last book ESOK sebelum pukul 12 tengah hari.  😊

www.wasap.my/601110181916/NAKLAMPUGARAMSE



0 comments