Ayat Al-Quran untuk Melegakan Demam Anak

Assalamualaikum

Aku suka kongsi apa yang aku baca. Selagi ianya memberi manfaat aku akan kongsi. Aku selalu sangat nampak kawan-kawan aku update anak tak sihat, admitted to hospital. Inilah ujiannya jika kita ada anak-anak kecil. Aku pon macam tu. Airis semenjak masuk sekolah rendah ni selalu sangat batuk selsema. Rekod kedatangan dia pon tak berapa cun sebab asik mc je 😂 cuma alhamdullilah ianya tak melarat. Aku jarang sangat bagi airis ubat. Kauorang faham lah aku ni. Aku ni sejenis tak suka kan ubat sejak azalinya. Bagi aku ubat ni buat badan bertambah weak. Dan badan tak dapat nak fight sakit tu secara normally. Bagi aku kalau terlalu depends on ubat, kita akan selamanya perlukan ubat tu. Aku sukakan natural healings. Rehat yang cukup, makan yang betul pon boleh bantu sembuh dengan cepat.

Kalau dah teruk sangat tu perlulah ubat ye. Bukan aku tolak 100% ubat ubatan.  Cuma kalau sakit tu mampu dikawal, aku akan kawal. Sama lah dengan Airis. Aku hanya beri dia ubat if demam dia 38 above. Aku pernah buat entri ni dulu. Boleh cek balik entri entri aku macam mana aku deal dengan demam selsema dan batuk Airis tanpa ubat-ubatan.

Lullabies balm memang banyak bantu aku handle masalah kesihatan Airis dengan izin Allah. Alhamdullilah Airis serasi dengan balm Lullabies. Masa alu buat balm ni,  niat aku nak bantu anak-anak ni cepat sihat. Nak bantu ibu-ibu juga supaya mereka tak serabut fikir anak-anak tak sihat. Aku pon seorang ibu dan aku tahu macam mana strugglenya kita ni nak pastikan anak anak sihat balik. Kadang tak boleh nak tidur fikirkan anak-anak. Kalau boleh elak of coz nak elak. Tapi tu semua kuasa Allah kan.

Sini aku nak kongsikan sharing yang aku dapat dari Intagram PU Amin yang aku rasa dapat bagi manfaat bersama.

Essential Oil Balm Lullabies
Sini aku dah siapkan cantik-cantik so kauorang save je dalam HP kot lah tetiba perlu dah ade boleh terus baca. Kalau yang memang dah hafal tu lagi bagus. Macam aku yang tak hafal ayat ni aku refer je gambar ni

Essential Oil Balm Lullabies


Kalau siapa yang ada Baby Balm Natural Lullabies tu boleh lah gunakan secara istiqomah bagi bantu mempercepatkan redanga demam, selsema dan batuk pada anak tu ye. Sekarang HQ tengah onz promosi sampai 18 June 2019 tapi hanya untuk set-set yang terpilih je. Selain set,  harga balm seperti biasa RM35 satu (ambil 3 Free postage + Free gift)

Essential Oil Balm Lullabies


Essential Oil Balm Lullabies

SAPU DULU BODYGUARD BALM DAN CHESTY CHEST SEBELUM KE KLINIK
==========================
Alhamdullilah,  batuk dan selsema anak cepat baik dengan izin Allah😍

Lagi testimoni 👉 @testimonilullabiesbalm
www.buff.ly/2HK7KSL

Lagi Info Balm Lullabies 👉 @auroma_scents_hq
www.buff.ly/2HHf6q8

Essential Oil Balm Lullabies

=================
#Babybalmnatural_Lullabies
#AuromaScents
#HariRayaSpecial

0 comments