Apa itu FORMULA TARIK REZEKI (FTR)

Assalamualaikum

Tergerak aku nak bercerita tentang buku yang aku suka baca dan baca ulang-ulang sebagai rujukkan seharian aku. 

FORMULA TARIK REZEKI (FTR) ni lah bukunya.


Penulisnya Puan NORA YUSUF yang aku rasa sangat bijak menulis sesuatu yang bila kita baca, kita sentap. sebab tu dia selalu guna #bacabacasentap 😅

Aku dah lama aim buku ni sebenarnya, sebelum aku beli, aku selalu tengok FB Puan Nora ni dan baca testimoni-testimoni FTR ni. Aku suka cara sharing Puan Nora ni. Testimoni proven dia pon banyak. disebabkan buku ni bukan murah, aku pendam je lah nak beli tapi aku keep doa, aku nak sangat buku ni.

Aku ni sejenis suka sesuatu ilmu yang aku boleh dapat manfaat dan boleh share dengan dengan ramai orang . FTR ni bukan semata formula tarik rezeki tapi FTR ni banyak mengajar kita tentang Back to Allah apa je situasi kita. 

Kadang dalam bisness ni biasalah ada ups and down. aku dah merasa semua tu. Jadi sebab tu aku nak sangat beli FTR ni sebab aku nak belajar more lagi ilmu tarik rezeki ni. 

Bila dah beli buku FTR ni, automatik kita akan di-add dalam support group dimana support group ni akan pantau task-task yang Puan Nora suruh buat. Yang bestnya, semua dalam ni sangat positif. aku suka positif vibes dalam group macam ni. 

Task-task dia bukan mengarut-mengarut ye. Task-task nya more to Jemput Rezeki macam zikir-zikir dan doa-doa.

Bila aku dah beli buku FTR ni, sebelum dapat tu aku dah start buat task-task group. Alhamdullilah, sales aku masuk non-stop . Masa aku beli FTR ni harganya RM300 lebih kurang. sebab aku beli ni baru 1st edition. sekarang ni buku dah upgade dengan banyak lagi ilmu jadi dah naik sikitlah harganya. 

Tapi miraclenya, bila aku melabur sebahagian duit aku untuk beli FTR ni, aku dah niat kerana Allah dan minggu yang sama, aku dapat sales 2x ganda dari harga buku FTR tu. 

Dalam FTR ni ada banyak formula-formula Tarik rezeki yang kita boleh amalkan. Actually buku ni bukan semuanya formula tarik rezeki, banyak cerita-cerita dan tips-tips yang boleh kita baca tentang kejayaan dalam perniagaan dan belajar berserah pada Allah. Dari buku inilah aku belajar positif diri dan kebergantungan aku pada Allah.

Banyak ilmu yang aku dapat dalam FTR ni keseluruhannya. Inilah morning reading aku.

Asbab buku ini lah juga aku dapat selesaikan 1 hutang bank aku yang berjumlah 30k dengan hanya membayar sebanyak RM300 selesai dengan mudah. Allah. Kau tau betapa syukurnya aku.

Hutang aku banyak sebenarnya. Ni hutang-hutang dari aku mula kerja dan mula guna kad kredit dulu. Bila aku dah berhenti kerja aku diuji dengan ujian kewangan. Alhamdullilah, lama-lama hutang-hutang ni dapat dibayar sikit-sikit sehingga selesai.

Buku ni juga mengajar aku lebih bergantung pada Allah. Siapa takde masalah kan? Kalau dulu, bila ada masalah je aku selalu letak emosi dalam setiap masalah aku, tapi bila aku vaca buku ni, aku rasa lebih tenang. Sebab apa saja masalah yang aku face, aku akan buat garfu tala (bukak random page FTR) dengan izin Allah terus aku dapat jawapan melalui buku ni.



Aku doakan semua dapat beli dan baca buku FTR ni. 

Nak beli buku FTR ni boleh wasap no ni ok. InsyaAllah akan dapat manfaat bersama.

www.wasap.my/601110181916/FTR



0 comments