Home Sweet Home...

Assalamualaikummmmmmmmm yaaaaa ahli BLOGGER!
Astagfirullahh aku hampir lupa password blog ni ok! Tu maknanya dah berkurun aku tak menulis. Aku suka menulis, tak kesah lah ada orang sudi baca ke tak tapi aku tau ada yang suka baca blog aku ni sebab lately ni aku dapat banyak whatsapp nak beli Lullabies Balm yang dapat contact no aku dari blog.

Mintak maaf banyak-banyak, aku semakin malas nak menulis dalam ni. Aku lebih ligat dekat dunia Instagram dan facebook . Sebabnya aku dok masuk kelas Copy writing dengan kelas Photography untuk mantapkan lagi skill-skill aku dalam dunia Bisness ni. Lagi pun masa aku suntuk sangat. Jangan harap laaa aku nak menghadap laptop time si Airis ada. Baru taip 1 ayat ada je drama nanti.. Fuhh! bukan benda senang... (bagi aku lahh)

Sekarang aku ada masa 1 jam nak menulis . Aku rindu menulis. Bayangkan rindunya tu sampai nak tidur pon aku terbayang-bayang ayat yang aku nak taip, nak share, nak update. Tapi buatnya tak jugak. huhuhu

Laptop aku pulak jadi most wanted dekat rumah ni sebab dedua lelaki dalam rumah ni laptopnya jahanam! so dorang mungkin akan mengjahanamkan laptop aku jugak sebab laptop ni pon kang jap-jap mati sendiri. huhuhu mohon kekuatan laaa untuk aku and laptop aku ni survive.

Dah masuk bulan Feb 2018 kan, kenapa aku rasa kejap sangat. Aku masih terkejar itu ini lagi..huhuhu 2018 ni rupanya lagi mencabar.

eh aku rasa aku nak [dot] com kan blog ni. boleh bagi pendapat ape aku nak buat?






0 comments