Apa itu GARAM AURA?

Assalamualaikum everybody

Last post aku dah cakap nak cerita tentang Mandian Detox Aura 21 hari tapi sebelum aku cerita tentang detox Aura ni baik aku bagitau ape itu GARAM AURA dan ape keistimewaan dia dan kenapa orang sibuk suruh mandi garam.

Aku terdengar tentang mandi garam ni masa aku join IMKK Dr.Azizan Osman bila banyak kali mention tentang cuci kolam jiwa dan dia galakkan mandi garam untuk bantu cuci kolam jiwa. Sebab bila kolam jiwa kita bersih, takde iri hati, takde sakit hati, tenang je banyak benda baik akan sampai. In islam pon kita diajar untuk tak dengki-dengki dan iri hati kan? Macam mana nak bersihkan kolam jiwa ni? Dengan banyak buat solat taubat, istigfar, zikir, dan topup lah dengan mandian terapi garam.

Terapi garam ni menggunakan Garam Bukit Himalayan. Banyak manfaat yang Allah beri melalui garam ni.

Garam ni actually bantu kita tenang dan jangan tak tau garam himalaya juga bagi kita energy tau. Sebab tu lepas mandi kita rasa best, rasa fresh.

Jom ambik tau ape itu AURA.
Cc : Kak Long Diva

"AURA adalah getaran gelombang tenaga dalaman. Getaran ini berkait rapat dgn tahap tenaga pada minda, emosi dan fizikal"

Semakin kuat tahap tenaga ini, semakin kuatlah tarikan org terhadap kita. Apa saja yg kita lakukan akn mendapat perhatian ramai

Tarikan yg dtg kpd kita boleh dtg dlm bentuk kasih sayang, harta kekayaan, wang berjuta ataupun kesihatan yg baik. Inilah yang dipanggil rezeki.

Untuk mengaktifkan semua tarikan ini, diantara caranya ialah dengan kaedah TERAPI MANDIAN GARAM!

Apabila menggunakannya.... Makin besarlah AURA kita dan banyak manfaat yg kita boleh dapat!

AURA juga adalah sbg perisai untuk menolak tarikan negatif disekeliling kita.

AURA yg terdapat di dlm garam akan membantu membuang segala penyakit yg kita lindungi selama ini.

Inilah rahsianya "mandi garam"
Dpt besarkan Aura dapat bertambah rezeki dapat buang penyakit dan hidup sentiasa dilimpahi keberkatan dariNya.

Insha Allah dengan izin Allah.

Kenapa aku pilih garam AURA REZEKI dan tak brand yang lain?

Sebab foundernya.

Aku bukan kenal pon JM Mis Wan tu secara rapat. Aku tau nama dia pon lepas aku dok buat research pasal Aura Rezeki ni. Aku sukakan cara dia bawa diri dia dan bisness dia. Its all about the founder.
Garam ni mungkin sama je dengan garam yang lain tapi Puan JM yang buatkan garam tu jadi special. Jiwa Puan JM dan aura dia datang bersama-sama garam ni.

Garam Aura rezeki sangat terjaga pembuatannya dan dah diprogram dengan ayat-ayat Quran.

Sama macam Balm Lullabies. Kenapa korang pilih untuk beli dan repeat beli balm Lullabies kalau korang boleh dapat yang sama dengan brand yang lain? Macam tu lah bila aku beli garam Aura Rezeki ni.

Jadi nasihat aku, sayang diri sendiri. Jaga energi setiap masa dengan terapi mandian garam . Korang akan nampak perbezaannya.

Dengan izin Allah

Hugs❤️
Fa Zahirah

#ceritagarammamy


0 comments