Must Love Giveaway by Auroma Scents 2017

Assalamualaikum Kesayangan

Hari ni dah Ramadhan ke-10 kan? Kejapan je kan. 10 hari ni ada ke yang dah tercicir? Aku alhamdullilah masih berpuasa penuh walaupun fully breastfeed. Susu,kurma,oat & ESP Shaklee bantu aku lebih tahan lapar sepanjang berpuasa walaupun aku jenis yang tak makan nasi waktu sahur. 

Ok, bulan puasa ni aku nak share rezeki dengan korang yang sudi enter Giveaway ke-2 aku (yang 1st gagal! muahahhah) alhamdullilah Balsam/balm auroma scents semakin menjadi pilihan ibu bapa yang mencari dan sukakan balm natural & homemade. Yes! Balm kami semua homemade. Siapa yang kenal aku, aku ni memang jenis suka nak kasi free sample atau ape je yang boleh untuk customer & kawan-kawan aku. Giveaway kali ini aku nak kasi 5X Travel Pack Auroma Scents (5 in 1 balm worth RM55) untuk 5 orang yang bertuah!

Travel Pack Balm Auroma Scents terdiri daripada 5 jenis natural balm (Bedtime,Vapour,ItchNoMore, Happy Tummy & Skin Soothe)

Mana tau korang antara 5 yang bertuah kan? Bulan Ramadhan ni doa-doa makbul. Doa banyak-banyak ok :)

Just follow step-step kat bawah ni  ok. Good Luck semua!


1) Buat 1 entry tajuk "MUST LOVE GIVEAWAY BY AUROMA SCENTS"
2) Copy banner & backlink ke entry ini

3) Follow Blog dan Google + Celoteh Mamy Si Kekris 
4) Follow Instagram (ig) Auroma_Scents_Hq
5) Follow Instagram (ig) Fa_Zahirah
6) Like/follow Facebook Auroma Scents Hq

7) Tinggalkan link entry korang pada ruang komen dibawah ni & jangan lupa letak kan sekali username IG korang untuk aku followback

Tarikh tamat Giveaway ni ialah 11 june 2017 dan pemenang akan diumumkan pada 12/13 june 2017 insyaAllah

Pemenang akan dipilih secara random & memenuhi syarat-syarat diatas. 

Senang kan? So ape lagi, jangan join sorang-sorang, ajak semua kawan-kawan join ok!

Jemput Join semua ! Good Luck

0 comments