Batuk Berkurang Lepas Sapu Chesty Chest Rub Lullabies

Assalamualaikum

Alhamdullilah, im back on terack! Menulis ni dah jadi sebahagian diri aku, if aku tak sharing sesuatu aku macam rasa missing. Aku selalu sharing dekat FB je ( Kalau nak add aku boleh klik link ni orite https://www.facebook.com/fa.zahirah) Tapi selalu kat FB berapa panjang sangat lah pulak aku nak menaip kan? 

Hari ni aku nak share testimoni Chesty Chest Rub Lullabies. Since ramai sangat yang wasap aku bertanyakan tentang essential oil dan dapat contact aku dari blog ni , maknanya blog aku masih bernyawa. Jadi why not aku keep on sharing testimoni-testimoni Lullabies balm kat sini jadi pada mak-mak yang tengah cari balm-balm dari essential oil, boleh lah baca testimoni-testimoni kat sini. 

Chesty Chest Rub ni salah satu balm yang ramai orang bagi feedback positif. (sujud Syukur) Masa aku buat balm ni, satu je niat aku, aku nak bantu anak-anak yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan yang boleh dibantu dengan Lullabies Balm ni dan berasbabkan balm- balm ni dapat sembuhkan masalah kesihatan mereka dengan cepat (Speedy Recovery) 

Aku juga mak, jadi aku juga nak anak-anak sihat dan kalau mereka tak sihat, aku nak mereka cepat sembuh. Jadi semua balm-balm ni dibuat dengan teliti, setiap essential oil yang dipilih aku pastikan ianya yang terbaik dan penuh dengan kasih sayang (made with Love)


Essential Oil Balm Lullabies

"Try kat anak yang batuk ni, nampak kurang sikit batuknya tu"

Gabungan Essential Oil dalam Chesty Chest Rub membantu memberi kelegaan yang cepat pada masalah batuk. Gunakan dengan kerap, dan jadikan ianya rutin selepas mandi supaya dapat kurangkan masalah batuk dan selsema.



Auroma Scents Therapy Homemade Balm
Setiap balm/rub diperbuat dengan bahan-bahan semulajadi,organik dengan campuran 100% natural therapeutic grade essential oils (pure oil) dan sesuai digunakan oleh setiap peringkat umur kerana tidak panas/hangat bila disapu oada kulit, insyaAllah

:white_check_mark:➤➤➤➤➤➤Balm berasaskan essential oil didalam setiap jenis balm
:white_check_mark:Tidak panas dan tidak pedih
Selamat untuk bayi
:white_check_mark:Tidak mengandungi bahan kimia merbahaya
:white_check_mark:Bau yang wangi dan menenangkan
:white_check_mark:Diperbuat mengunakan 100% bahan semulajadi seperti beeswax, cocoa butter dan sunflower seed oil
:white_check_mark:homemade dan Handcrafted with love

Disclaimer : Lullabies Baby Balm Natural bukanlah pengganti ubat atau medical treatment tapi salah satu alternatif untuk memberi kelegaan pada simptom / support masalah kesihatan yang berkaitan

=================================================

Special Promosi sehingga 18 June 2019

Lagi testimoni 👉 @testimonilullabiesbalm
www.buff.ly/2HK7KSL

Lagi Info Balm Lullabies 👉 @auroma_scents_hq
www.buff.ly/2HHf6q8




0 comments