Auroma Scents Giveaway 2017

Assalamualaikum

Lama kan aku menyepi.. bukan aku sepi takde sebab tapi aku menyepi bersebab. Siapa ade jeling-jeling kat sidebar kanan aku ni tertengok IG Auroma Scents so korang akan tau yang aku ni sibuk handle bisness Home made Balm aku. Alhamdullilah permintaan dekat Homemade Balm aku ni memang tinggi. Balm/Rub Auroma Scents ni diperbuat dari 100% bahan semulajadi tanpa bahan-bahan terlarang yang merbahaya atau yang tak baik untuk kita. Aku hanya gunakan pati minyak / Pure Therapeutic Grade Essential Oils dan bahan-bahan semulajadi seperti Beeswax, shea butter & organic carrier oil (grapeseed oil)

Disebabkan aku nak paksa diri aku untuk kembali konsisten update blog. aku nak buat cabaran entri. Aku tahu dalam ni semua kaki-kaki aktif berblog kan, so aku nak ajak korang join aku nak? jom laaa jom laaaaaaa hehhehe



Syarat-syarat :

1) Follow IG Auroma Scents
2) Follow blog & +google namaakufazahirah
3) Like/follow Facebook Dunia Aura Team
4) Tulis 1 entry 1 hari (20 hari = 20 entry) konsisten start 2hb - 21st Feb 2017
5) 1st entry "Auroma Scents Giveaway 2017" + 19 entry bebas & menarik 
 (setiap entry WAJIB letak #cabaran20harientriauromascents)
6) Backlink entry ini dan share link entry korang dekat ruangan komen.

Giveaway :
1 Set Auroma Scents Healthy Kit (1x oil blend & 2x balm by Auroma Scents)
5 x homemade balm by Auroma Scents
5 blog terpilih akan di-add di ruang Bloglist Feb 2017 Auroma Scents

Pemenang akan dipilih secara Random

Senang je kan? Boleh je nak join kan? Apalagi? Cepat start hari ni & share entry ni dengan semua orang :)

psst : Lagi bagus if korang leg compile semua 20 entry korang nanti then letak kat bahagian komen untuk mudahkan aku membaca dan memilih :)

Happy Oiling Sharing & Good Luck Everybody!

0 comments