Tak Rugi Beli Premium Starter Kit (PSK) Young Living

Tak Rugi Beli Premium Starter Kit (PSK) Young Living

Aku suka PSK aku! Memula aku dapat PSK ni aku blank jugak. yelaaa 13 oils dalam ni nak buat apa kan? Aku tau basic oil je macam Lavender & Lemon sebab aku ada la buat ulangkaji yang lain-lain tu memang aku taktau. Tapi dalam support group Dunia Aura, upline aku Shina memang suka sharing tentang kegunaan semua Essential oil dalam PSK plus aku pinterest sendiri lah kegunaan essential oil tu semua. Tu nanti aku story k.

Kenapa aku cakap tak rugi? Dalam PSK ni korang akan dapat 13 oil 5ml yang kalau korang beli satu-satu harga dekat nak RM2K. Lagi korang dapat samples eo, sample bottle, free gift semua la dalam PSK ni. Dewdrop Diffuser pon korang dapat free (ni kalau beli set diffuser je RM350) 

Harga PSK ni memang la dalam RM700++ tapi aku main Kutu dengan kawan-kawan lain. Jadi bulanan tu mampu la aku nak bayar. Korang kalau nak main KUTU pon boleh whatsapp aku sebab aku memang nak start dah KUTU PSK 2nd batch. 

Apa yang ada dalam PSK Young Living?
Diffuser Dew Drop (untuk diffuse essential oil)

13 botol (5ml) Essential oil
Lavender x2 - Relaxing,Soothing,Refreshing
Lemon x2 - Detox, Clean Air, Anti-bacteria
Pan away - Muscle Pain, Joint Pain
Copaiba - Joint Stiffness, Respiratory Issue
RC - Cough, Sinus, Asthma, Bronchitis
Frankincense - Meditation, Healthy Skin, Stress Relief, Immunity boost
Peppermint - Fever Reducer, Nausea, Headaches, Curd Appetite
Stress Away - Relaxing, uplift mood, reduce anxiety
Purification - Neutralizes odors
Thieves - Infection, Sore throat,support immune system,
Digize - Constipation, Stomach Upset, Candida, Heartburn

Free Membership
Free sample sachet
Free 10 mini essential oil bottle untuk isi essential oil & share dengan kawan-kawan (sample)
Free gift macam-macam dalam Box PSK

Korang boleh dilute eo ni dalam carrier oil untuk buat blend, Korang boleh mix 2-3 eo untuk diffuse dalam diffuser Dew Drop yang dapat free tu. Macam-macam yang korang boleh buat actually dengan essential oil ni. Eo ni bukan 1 je kegunaan, 1001 banyaknya kegunaan dia tau sebab tu aku rasa beli PSK ni tak rugi menda pon sebab berbaloi & bermanfaat untuk kesihatan. Kalau korang beli loose setiap satu essential oil ni kan harganya dekat nak RM2k.

Lagi 1 benefit if korang beli PSK ni, korang automatik akan jadi member Young Living & if korang join under aku, of course aku akan add korang dekat dalam support group so korang dapat ilmu tentang essential oil ni. InsyaAllah

Young Living Distributor Malaysia







0 comments